Balkonumun duvarı bir karış. Korkuluklarının boyutu iyi ama o kadar ayrık korkuluklar yapmışlar ki aradan ben bile geçip düşebilirim. Kale filesi düşündüm ama bebeğim ayaklarını geçirir o filenin deliklerini basamak olarak kullanıp tırmanır. Hiçbir artısı olmaz bana kale filesinin. Ne yapmam lazım hiç bilmiyorum. İyice hareketlendi… bana fikir verin lütfen. Dubleks evim, merdiven korkulukları da aynı şekilde ayrık aradan ben bile geçerim. Of ya