Kızım 4 buçuk aylık 5 gündür uyku sorunu yaşıyoruz zaten çok az uyuyan bi bebek. Şimdi de gündüz hiç uyumuyor gibi bir şey akşam da 10-11 e kadar uyumuyor çok uykusu var ama dalamıyor kucakta uyumak istiyor fakat orda da ağlayarak uyanıyor. Sonrasında halsiz düşüp uyuyor sabah 5 gibi kalkıyor hiç uyanmadan. Sanırım Bu da atak belirtisi umarım en yakın zamanda geçer çünkü bütün düzen bozuldu eskiden emzirip biraz oyalanıyorduk öyle kucağımda pişpişleyip sallanıyordum ama şuan maalesef memede uyuyor emzik veriyorum öyle uykuya geçiyor 😕😕