[silindi] benime eşim bu ay 10 bin TL maaş aldi ilk defa normalde 8bin aliyor, 6 bin arabaicin kredi çekmişti onu ödüyoruz iki tane çocuk var evimzi kayinpederim kira vermiyoruz doğal gaz , elektrik, su faturaları 800 tl 3 çocuk var ikisinin okulu başlayacak önümüzdeki ay bu ay hiç kimse inanmaz sadece 300 tl kaldı yanımızda fırın calistirmiyorum keki bile ocakta yapıyorum çok nadir 2,3 ayda 1 yada 2 sefer açıyorum firini ütü ise sadece eşimin gömleklerini ütülüyorum 2,3 ayda bir televizyon ışığında oturuyoruz genelde bir misafir filan gelirse o zaman açıyorum abur cubur çocuklara eskisi kadar alamıyoruz maalesef ama ihmal etmiyoruz mutfak masrafları içinde hep indirim kovalıyorum