HasretHanim 129834765 arıtma var kaynatıp veriyorum tekrar. Ay bi özel almadığımız su kalmıştı 🤦🏻♀️ Onu da alamam artık her şeyi en iyisini alıyorum zaten şu yoklukta
minikfarem__ SeverusSnape damacanaya ağız dayamaya başladığı için Ben onun ağzını burnunu yerim 😍😍maşallah
Bulutttum 129834765 valla 10 aya kadar damacana suyunu kaynatıp veriyordum şuan 11 aylık damacanadan veriyorum artık
Daenerys 129834765 ben önce kaynamış soğumuş arıtma suyu verdim doğduğundan beri içiyor. Ciddi ciddi su içmeye başlayınca bebek suyu verdim. Şimdi arıtma ve bebek suyu karışık gidiyoruz. 1 yaşında
Pelininannesii 129834765 kaynatıp soğutup biberona koyuyorum şapır şupur içiyor. Mama içmeyim su içiyim öyle bir bağımlı🤤
Umutunannesi_65 129834765 Evde arıtma suyu var onu veriyorum biberondan bence hazır bebek sularina gerek yok:)
Gnlyae 129834765 biz şuanda 5 ay 22 günlüğüz bir cam şişeye suyu kaynatıp koyuyorum günlük ne kadar içerse biberonuyla veriyorum cam şişede herzaman hazır bulunduruyorum suyumuzu kolaylıkda oluyor 😊
yamantosunannesi Biz Hayat su içiyoruz kaynatmadan onu veriyorum. Başta onu da kaynatıyordum ama zor oluyor her gün kaynat soğut.
Misbebegim 129834765 cam şişe su tavsiye etti doktorumuz kaynatmakla uğraşacak vakit yoksa plastikler de enfeksiyon riski oluyor dedi.cam şişe alıyorum.
Rena 129834765 cocuk icin su aldim kaynatilmis su oyle satiliyo moskovada isitip veriyorum ve kasikla veriyorum cocugum biberon emmiyo
Babylovee Ahahahaah neler okudu bu gözler arıtma var evde ve çay bardağıyla içirmeye başladık benden güzel su içiyor 6 ay bitiyor
Amineafra Babylovee 😂 e bebekte bebek suyu var ondan al kız onu içince zeka küpü oluyor Muş bebekler 😂😂😂
Poyrazbebekannesi Ya eskiden hazır su mu vardı ? Ben Çeşme suyunu kaynatıp soğutup veriyorum 3.5 aylık . En başından beri böyle yapıyorum
Sulee_ 129834765 ilk başlarda kaynatıp çay kaşığıyla veriyordum sonradan suluk biberonla normal damacana su vermeye başladım cok seviyor suyu hele sıcaklarda kana kana su içiyor
Lalaperna 129834765 Kaynayip soğuttuğum suyu bardakla veriyorum içiyor doyunca bardağı itiyor. Direkt normal bardakla başlayın öyle alışıp devam ediyor. Dışarı çıktığımızda çantaya koymak için de suluk aldım tabi