Oğlum 24 aylık iki hafta önce başladım alıştırmaya ilk üç gün heryere isedi kakasını yaptı hadi neyse dedim yenidir öğrenir alıştırma kulodu aldım birinci haftanın sonunda iki gün sadece çişini söyledi anne çiş çiş diye kakasını da bir kez söyledi sadece ikinci haftanın sonuna geldik nerdeyse alismadi herşeyi denedim ayicigini bile tuvalete götürüp AA bak bebeğinde cisini kakasını yapyo diyerek denedim olmuyo olmuyo kriz geçirmek üzereyim sizce beze donimmi yoksa alışırmi diyosunuz 🙄