ozlemtsd çoğu bebek o dönemlerde başlıyor böyle yapmaya . Bende yaşadım hala yaşıyorum sorduğumda her bebek öyleydi. Endişelenme. Gazını al öyle devam et . Genelde gazdan öyle yapıyorlar 3.ay sonlarına doğru gaz olayi büyük ölçüde bitiyor. Uykulu emzir uyanmaya yakın emzir bir dönem artıyor red etmeler 2.ayda daha kötüsü oluyor ve öyle öyle emmeler azalıyor ama siz ısrarla emzirin uykuluyken vs .özellikle gece 2,3 saatte bir mutlaka uyanıp emzirin .