Giziko Yaşadık yoğun bakımda kaldı ckarttigmda hala birazcık enfeksiyonu kalmış dedi doktorlar ,zamanla bağışıklık kazanınca geçer dediler ama dört aylık oldu hala azıcık minicik var her gitfgmzdd diorlar dört aylık şuan inslalah yaşına gelince geçer