Deletedmom_7 15 Haziran’da covittik kızımla dün geceden beri ateşli tahmin etmiştim ama kondurmak istememiştim bugün ateş düşmeyince acildeydik tahliller yapıldı vs covit testi verdik bi bakarım covit kızanım😣
Fulya35 Deletedmom_7 geçmiş olsun bizde 27 günlükken covit olduk bir daha olmaz diyordum ama dikkat etmek gerekiyor demek ki bize eve gelen yakın akrabasından bulaştı ki ben eve herkesi almıyorum
irva Deletedmom_7 Bu kadar kısa zamanda tekrar yakalanmak tuhaf.Bir de yakalanmazsınız belli bir süre diyorlar.Yada artık her şeye covid damgası vuruyorlar.Çok geçmiş olsun..
nidas_mom Deletedmom_7 çok geçmiş olsun. Kızım yaşına yeni girdi geçtiğimiz perşembe yüksek ateş, burun ve göz akıntısı ile test istendi pozitif çıktı. Çok çok daha iyi şu an. Acil şifalar dilerim bebekler daha kolay atlatıyorlarmış🙏🏻
Ebrsalman Deletedmom_7 cok zor bi surec her yasta her ayda yine ek gida alfgi icin bol bol c vitamini verin benim kuzum 3 aylik cpvit surekli stesli napcami bilemiyorum
Deletedmom_7 Ebrsalman iştağı hiç yok bende napıcağımı şaşırdım ve bu sefer çok inat ateş 1.5 saat oldu hala düşmedi ateşi ve ateş düşürücü verdiğim halde
Ebrsalman Deletedmom_7 corabini limon suyuna veya sirkeye batirin faydasi oluyor ates dusurucu ne kdar veriosunuz
Deletedmom_7 Ebrsalman aaa bilmiyordum yaparım bu gece çünkü çıkacak gibi belli 1 tatlı kaşığı veriyorum akşam 7 buçukta fitil verdim 38 buçuk civarlarıydı
Ebrsalman Deletedmom_7 yap bak faydasi oluo geven ole yaptm dus aldrdim ilac verdim fayda etmedi hem coraplarini ole yaptim hemde anlina sirkeli bez koydum iyi gelmisti
Deletedmom_7 Ebrsalman geceden beri zor düşüyor şurup işe yaramıyor fitil yarıyor gibi dediğinizi denedim fayda etti gibi
Deletedmom_7 Hastanedeyiz sabahtan beri değerler yüksek çıktı susuz kalmış dediler (ve çok su içiyordu bebeğim) serum takıldı ama 8de kan alınacak eğer düşmezse yatış denildi🥺 dua edin nolur