Norveckizi Çok yumuşak bu arkadaslar Bebeğin bunda yatması uyuması oldukça sakıncalı tıbben Bunu ne zamanlar kullancaz anlayamadım? Ablam almış ben gerekli görmemiş sakıncalı bulmuştum
eserekli_kiz11 Norveckizi bn almstm bosuna aldm sirf kullandm bosa gtmesn diye besiginin icine koyuyorum onda yatryorm
Masalingonunannesi Norveckizi aldığım en bos ve sacma bir urun besigin icinde kullandim yeni dogan donemi bizimki yumusak degildi donmeye baslayinca altina koydum yerden soguk almasin doye sonrasinda kaldir belki 2 ay bile zor kullanmışımdir
Kuzeymomss Norveckizi bimden almıştım, hiç dediğiniz gibi yumuşak değil. Oğlum 3 ay 18 günlük beşiğinin içinde hala onunla yatıyor
gamzes26 Bbaa binden arkadaşım almıştı ama çok yumuşak değildi öyle 1 2 ay kullandık daha sonra da oturmaya başlayınca altına serdim öyle oturttum düşse de bı yeri acımadı bu şekilde daha faydalı oldu benim için
Norveckizi Herkes onda yatırdım demiş ama bebek sert yatakta yatırılacak mümkünse reflü yatagi derler. Sizler neden reflü yatağında yatirmadiniz ki