Norveckizi Yatıp kalkcak Gece yatağına da reflü yatagiyla alcaz demi Sürekli emecek egimli sert bı yatak lazım sonuçta Ki bu da reflü yatagi ?
Zeys Norveckizi zaten kayıyor bebek 3 ay civarı sen yatırmak istesen de yatmıyor :)) 6 aylık bebeği yatıran arkadaşa da bravo ☺️
Norveckizi Ruzgarcan ben daha dogurmadim Sadece bebegin emince bogulmamasi ve refluye yakalanmaması için bu yatakta yatırılması gerejtigi söyleniyor.(45 derecelik açı istiyor doktorlar bu da reflü yatağında mümkün)