Kızlar otizimden çok korkuyorum gurbetteyim , bir tek kocam ve oğlum var nem kapar oldum..tecrübem yok
Oğlum 13 aylık elinde bir şey varsa onu bana getir diyip elimi uzattığımda severek getirir bana , anne baba dede kelimelerini tam anlamlı olmasada söyler, bay bay alkış yapar , bizi taklit eder , insanlara çok ilgili inceler göz teması var , top oynar bizimle.çirkin olur hayırı anlar..
Ama parmak ucunda yürüyor henüz daha yürümedi ellerinden tuttuğumuzda öyle yapıyor , henüz işaret etmiyor ve yemeklere ilgili değil lütfen bu konuda bilgisi olan bana cevap verebilir mi bebeğim normal mi?