lceLady önerilen 2 yaşa kadar emzirmedir. Sabrınız var ise istenilen bebek emdiği sürece emzirmektir. 2 yaşından sonra bağımlı oldu diye adlandırılır ancak bebek bağışıklığını güçlendirir , stresini azaltır. Zamanla kural koyabilirsiniz sadece evde emzireceğim gibi. Bununla ilgili bir sürü yabancı çalışma var bende sağlıkçıyım çok araştırdım isterseniz link paylaşırım ancak kaynaklar ingilizce