Merhaba anneler bir şey danışmak istiyorum. Bebeğim rahatsız doktor antibiyotik cefaks verdi. İlk dozunda kusmadı ama az önce hepsini kustu 😔, başınıza geldi mi dozunu tekrarlamam gerekir mi? Saat geç diye doktoruna yazmak istemedim. Böyle alamazsa hastaneye yatıracak 😔