55 günlük bebeğim beşikte uyurken kımıl kımıl. Değişik sesler çıkarıyor geriniyor bazen top gibi yapıyor kendini. Elleriyle sürekli yüzüne dokunuyor. Gazı da yok. Ama yanıma yatağa alınca mışıl mışıl uyuyor hiç hareket etmeden sakince uyuyor hatta gazı olsa bile. Neden? Nen yapmalıyım?