husnhn Kızlareç selam 4 günlük bebeğim var. Sütüm az olduğu için mama ile destekliyorum. Biberonla mamayı verirken bazen mama genizine kaçıyor morarmaya başlıyor ağız çevresi bemde çok panik oluyorum böyle bişey yaşayan var mı neyi yanlış yapıyorum acaba
Mucizelerherzaman husnhn kuzum bende yaşadım bu durumu öncelikle telaşını dizginlemeye çalış ve kaldır omzuma koy sırtına gaz çıkarma hareketini yaptığımız gibi tap tap vur kendine gelecektir. Ben kaşık şırınga ile ilk bir hafta besledim oldukça zor oluyordu genzine çok kaçıyordu ve çok uzun sürede anca içiyordu. Doktor biberonla devam et dedi kilo kaybımızda çoktu. Deliği geniş ucuz bi biberon vardı hamile iken aldığım onda da hızlı içtiği için boğuluyordu hemen . Hemen aventin 0 aylık biberonu aldık anne memesi gibi ucu. Ne boğuldu ne sütüm geldikten sonra meme reddi yaşadım. Bence aldır kullan hemen.
Bebegimm1 husnhn biberonu en yavas akani kullanin bende ilk basta bi kac tane oyle hizli akani almistim löp diye hemen midesine inerdi sonra hizli yedigi icin geri kusardi.0+ olan uçlardan alin mutlaka birde vucudunu yuksekte tutun rerflu yatagi gibi fakat kafasi biraz daha yuksekte olsun
Mucizelerherzaman husnhn birde kuzum kendine ve sütüne güven her mama öncesi illa memeni ver ağzına zorla da olsa emzirmeye çalış çünkü emdikçe sütün geliyor. Damla sütüm gelmedi 3. Günün sonunda çok az gelmişti ama bebek tutmuyordu 6. Günün sonunda tuttu ama hep memeyi sundum sütüm yokken bile. Göğüslerine ılık sıcak suda ıslattığın havlu uygula. Duşa gir ılık suyla ov. Göğsünü ovala. Kendine ve sütüne güven şakır şakır gelecek günleri yakındır. Vazgeçmedim 20 günü geçiyordu iyi geldiği dönem. Su çok iç canım sütün asıl kaynağı su ve 3 öğün aksatmadan yemeye çalıştıkça çoğaldığını gördüm. Yorgunluktan yemediğimde3ve su az içtiğimde miktar değişiyordu
husnhn Mucizelerherzaman biberon avent 0 numara kullanıyorum ama yinede aynı durumu yaşıyorum artık o kadar tedirgin emziriyorum ki ve panik oluyorum
husnhn Mucizelerherzaman Mucizelerherzaman sütüm iki gündür gelmeye başladı göğüslerim şişti iyice daha önce emiyordu boş da olsa şimdi o kadar sinirleniyor ki ve ittiriyor beni memeyi
Mucizelerherzaman husnhn ve güzel anne şuan belki yorgun ve telaşların korkuların var hepsi zamanla düzene girecek Allahın izniyle kendini olabildiğince motive et bu süreçte. Ben zor bir lohosalık dönemi geçirdim ama hep kendimi motive etmeye çalışıyordum ve iyi geliyordu. Ve herşey bir rutine ve daha kolay şekle dönüşecek zamanlar geliyor. Sevgiler canım 🌸
husnhn Mucizelerherzaman çok teşekkür ederim canım inşallah dediğin gibi olur o anki paniğimi atlatabilsem çok daha iyi olucak herşey
Pelininannesii husnhn reflü yatakları var ya hafif eğimli, onda yatarken mama verdik bizde de çok kaçıyordu, hatta az daha eğimi artırdık elimizle destekleyerek. Direkt sırt üstü yatırmadık beslenme sırasında☺️
Sukrann_6 husnhn benimde benğim öyleydi aşırı derece boğazına kaçıyordu biberonla daha çok kaçıyordu çok panik oluyordum en son çareyi kaşıkta buldum çay kaşığıyla vermeye başladım çok şükür öyle bir sorun yaşamadım ama kaşıkla vermekte sabır istiyor bebişlerimiz için değer onlar iyi olsunda ❤️
husnhn Sukrann_6 bende kaşıkla vermeyi düşünüyorum biberonla sürekli boğulmq tehlikesini yaşamaktansa kaşıkla veririm
Goksu_123 Biz de ilk başlarda şekeri düşmesin diye mamayla destekledik neredeyse dik duruyordu mama verirken bi de mama akışı hızlı olmasın inşallah sütün yeter gerek kalmaz ilerleyen zamanlarda
endoplazmikretikulumiste husnhn emzirir pozisyonda mama içirin yatırarak değil birde ayına göre değilse biberon başlığı o yuzden de kaçıyor olabilir