Kızlar bugün tercihim açıklandı bu yazdığım araya kaynamış en altlarda sizce iyi bir bölüm mü? Yoksa ek seçenekde bulunmalımıyım acaba hasta bakıcı gibi alt alma vs. Var mı? Yoksa hemşire gibi mi? İnternette çok şey bulamadim bilgisi olan lütfen cevap verir mi? Yani tek bu sorular değil aklınıza gelenleri yazın lutfen kayıt olmadan