Minik_kusummm ilgilendikleri oynadiklari seyler genelde oyuncsk değilde herhabgi bir cisimle oynarlar. Benim otizmli bir ogrencim vardi sinifa gelir gelmez biya fircasini alir saatlerce bir sagini cevirir bir solunu cevirir incelerdi. Ve dönen cisim varsa etrafta dikkatlerini cok çeker. Sarilmayi opülmeyi oek sevmezler. Hepsinde olamayabiliyor Ma parmak uclarinda yurumesi de otizm belirtisi olabiliyor