Kizlar mrb bn heves edip 2 kulagimada 2. Delik actirdim ama sonrasinda ya pisman olursamda kapanmaz diye korktum 1 gun gectikten sonra bir kulagimdaki kupeyi cikarttim digeri kalsin dedim yani solta tek kupe sagda 2 kupe olsun boyle icim daha rahat etti sorum şu ki sabaj kalktigimda baya bastirarak denedim kupe.giriyor hatta azicik ucuda arkadan gorunuyor ama asla tam olarak küpe takilmiyordu acaba kapanmaya basladimi 3 gun sonra reglim bitcek kapanirmi gusul alirken sorun oluyor cunku bileniniz varmi yeni deldirilen kulak kac gunde kapanir