Anneler kızım 1 yaş 3 aylık.Misafirim geldi oyuncakları hep arkadaşının elinden alıyor bizle paylaşır önceden abine veya ablana ver deyince verirdi hoşuna giderdi ama bugün ilk defa paylasmamak için krizlere girdi.Bu durumu onun için nasıl normalleştirebilirim? Nasıl bir tutumla yaklaşmalıyım .?