Kızlar bu sabah bebeğime ilaç verirken bir de ne göreyim alt kısmında 2 tane minicik bir beyazlık var. Ama böyle belli tam çıkmadı zsten ama inanılmaz heyecanlandım yaa. Ne yapacağımı bilemedim resmen böyle bir mutluluk yok. Dün gece de post atmıştım dayanamıyorum artık diye. 😂 ay kafayı yedim galiba