duru7 bebeklerinizi nasıl uyandırıyordunuz kızım 3 günlük 2 saatte hatta her saat uyanıp emzirmeye çalışıyorum ama uyanmıyor nasıl uyandırabilirim🥺
Norveckizi duru7 benim okuduğum kitapta ilk ucgun saatte bir emzirin Kolosturum var sadece çünkü diyodu Hemen sütünüz gelsin hani diyordu Ayağını ıslak bezle silin diyor ama ona da ağlar gibime geliyor nasıl uyqndirmak lazım ki
AntiSosyallKelebek duru7 Topuklarını kaşı burnunu oyna yüzünü ıslat vsvs ama mümkün olduğunca emzir yoksa sıkıntı olur
duru7 4 saat falan emzirmediğim oluyor çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım ağlamıyor da aç olsa ağlar mı
Yenimami duru7 aynı sorunu yaşadım uyandirmadim sarılık oldu. Aç olunca ağlamaz daha 3 günlük bıraksan hep uyur. Ben de uyandıramadim o yüzden biberonla süt sağıp verdim süt doyurmadi her 1.5 saatte bir mama ve süt verdim 15 gün devamlı böyle yaptım şükür sariliktan kurtuldu ihmal etme uyanmiyorsa biberonla ver yapacak bişey yok
duru7 Yenimami yaa çok geçmiş olsun gün içinde zaten her saat emziriyorum 4 saat falan aç kaldı bir kere uyumuşuz alarmı duymamışız🥺 umarım bir şey olmaz ya
Norveckizi Yenimami uyandırmak zorunda aslında Memeyle uykuyu bagdastirip destekli uykuya donmemesi icin
Yenimami duru7 korkma bişey olmaz 1 kere olmuş sonuçta ama dikkat et tabi yine mutlaka emzir 1.5 saatte bir acikti mi diye düşünme ver hicbirsey olmaz
Yenimami Norveckizi evet ama bizimki uyanmazdi işte uyanmayinca uykuda emmezdi bende uykuda biberonla verirdim sorunu öyle çözdüm
Arzuuk62 40 çıkana kadar 1 saate bir 2 saate bir emzirin ki saralık olmasın Benimkide uyanmazdı altını açardım burnunu canı acımıcak şeklinde sıkardım kalkardı
Etipufffum_benim Altını ac topuğunu kası burnuna dokun mutlaka şık sık emzırmelısın göğsünü sag biberonla ver mama al sarılık olmasın anne karnında sanıyor o bıraksan uyur bı kac zaman böyle mama vermekten çekinme sarılık olması daha kotu
Tubis_0 Benimde bebeğim 4günlük şuan yoğunbakımda sarılığı 22oldu emiyor sanıyordum ama emmiyormuş son günde hiç ayıltamadım yavrumu sende çok dikkat et bekletme sağ biberonla ver mutlaka doktora göster
Tubis_0 duru7 ilk başlarda göğsümden süt gelmiyormuş 2-3 dk çocuk boşa emiyormuş somra zaten yorulup uyuyordu bende 15-20dk emzirip yatırıyordum ama tabi sürekli uyandırarak lütfen aksatma şuan ellerim boş içim acıyor sende aynı şeyi yaşama