Merhaba, doğum yapalı 2 ay 11 gün oldu. Lohusalık 55 gün sürdü sonra tamamen kesilmişti akıntılarım normale dönmüştüm. Geçen hafta doktora gittim her sey normal yakında regl olabilirsin belki dedi. Emziriyorum. 2 gündür kahverengi lekelenmem var sadece. Bu regl mi şimdi 🙄 başına gelen var mı 😪 55 gün sürmüştü zaten ped takmaktan tukendim gercekten. İkiz sezaryen doğum yaptım o yuzden doktora gitmek cok zor ikizlerle başına gelen varsa aydınlatırsa sevinirim 🙃