Oykusare-12 benim kızımda da basit bir soğuk algınlığı dirençli ateşe sebep oldu, antibiyotik başladı doktor, 3. Gün ateşi hala düşmeyince hastaneye yatırdık. 24 saat aralıksız ateş düşürücü verdiler. 2. Gün kestiler, ateşi yükselmeyince 2. Gecenin ardından taburcu ettiler. Kaç gündür düşmüyor ateşi? Eğer 3 gün olduysa muhakkak hekiminizi bilgilendirin