Şuan güncel kilomuz 8,900 yaklaşık 4 ayından beri gece beslenmek istemiyor bebeğim uyandırıyorum ama ağlamaklı hep uyku istiyor sadece mamayla besleniyordu ek gıdaya geçtik günde şuan sadece 2 öğün yapıyoruz sabah kahvaltı aksamda ya çorba yada muhallebi tarzı. Bebeğim gece deliksiz uyuyor yani sabah 6 gibi kalkıyor gece beslenmemesi kötü mi yani sizce yemeli mi içim hiç rahat etmiyor hani aç mıdır diye ama uyandırınca çok ağlıyor 4 ayından beri
böyle burda okuyorum kimileri gece ya ek gıda veriyormuş yada mama veya emzirme ben hiçbirini yapmıyorum bebeğim acaba böyle mi alıştı ondan dolayı mı ilk anneliğim bu arada doğru mu acaba ya uyandırıp mamasını vereyim mi? 8 buçuk 9 gibi en geç uykuya geçer sabah da 6’da kalkar hep