Abimin borcu varmış. Alacaklı bana babama abime ve abimin eski eşine icra başlatmış. 3. Şahıslardan tahsil edilmesi için icra kağıdı geldi. Böyle bişey olabilir mi. İcra kağıdı 1 ay evvel gelmiş bana yeni ulaştı. 7 gün içinde itiraz hakkınız var yazıyor ama 1 ay geçmiş. Nasıl olabiliyor böyle bişey. Nolur bilen varsa yazsın