Kızım günde 3 kez max anne sütü alıyor 4 kez de mama.7 kez beslenmiş oluyor.Meme almadıgı için sağıp verıyorum ve henuz 3.aylık.Bu süreçde ne yapsam bilemedim..Anne sütü alıyor yine de ama içim huzursuz..Anne sütünün faydalarından yine de nasipleniyordur dimiii