Daha önceden yazmıştım bebeğimin (1 ay 21 günlük) gündüz uykuları berbat asla uyumuyor en ufak sese irkiliyor ama gel gör ki kucağımda uyumak istiyor sese hareketliliğe rağmen…bazen sırf uyusun diye kıpırdamıyorum bile kolum uyuşuyor yerine bırakınca hop uyanıyor hemde öyle bir ağlıyor kiiii 🤷🏻♀️🤷🏻♀️Çok yoruldum ne zaman düzelicek :(((