Kızlar ilk hamileligimde doktor bana sakatat yeme demişti hiç yememistim iki ciye hamileyim 6 aylık şuan 3 4 kez yedim halada yemk istiyorum bı sıkıntı olurmu yaa korkuyorum bı yandan ama yemekte istiyorum yesem ne gibi bi sorun olurki gerçi ilk hamileligimde çok pinpirikliydim salam sosis ciğer vb onları bile yemiyordum hep arastiriyodum busefer okadar takmıyorum sizce yanlışım yapıyorum