İyi akşamlar hanımlar. İkinci bebeğime hamileyim ilk doğumum sezeryan oldu. İki gündür dikislerimde yoğun bir ağrı hissediyorum sanki içimde dikislerim yırtılıyor gibi hissediyorum. Bu nasıl geçer normal mi sezeryanda iki doğum arası iki yılı geçmeyen yaşayan var mı bu durumu ?