1blog_meselesi 4 aylığız ve demir damlasına başladık. Kabızlık yapıyor mu bebekte. Deneyimleyen var mı.
Zeynepun24 1blog_meselesi sağlık ocaklardındakınde paraben var ben vermıyorum sidefer kullanıyorız ıkı doktora danıştım hiç bir sorun yapmadı
1blog_meselesi HusneB evet bu bilgiyi verdi doktorumuz ve öyle de oluyor ama bugün yapmadı mesela büyük tuvaletini. Onun sancısını çı çekti bilmiyorum uykusunda çok zorlanıyor uyanıyor. 1 hafta oldu başlayalı
1blog_meselesi eylul19 anladım bizimki daha başka bir marka. Bakayım böyle devam ederse biz de değiştirelim.
eylul19 1blog_meselesi evet bıraz alısması beklenıyor bagırsakların eger devam ederse degıstırın mutlaka
Buse-94 1blog_meselesi 11. Aya kadar vegafaron kullandım hiç kabızlık olmadı sadece kakasının rengi değişti o kadar..
Zeynepun24 1blog_meselesi d vıtamını verdıler onda varmış kan için verdıler ondada vardı ben hepsını ayrı aldım ilacın ismini yazın zaten paraben varmı yok mu çıkar
tugbademir 1blog_meselesi bizimkisi tam tersine ishal yaptı ishal yapması beklenmezmiş bu ilacın ama yaptı çözemedik kakası da sarıdan yeşile döndü
Fadikkxx 1blog_meselesi merhaba hangi marka kullanıyorsunuz.. markaya göre de değişiyor. Biz ocean microfer kullanıyoruz. Bebeğimiz tadına bayılıyor. Sağlık ocağının verdiğini 1 kez denedim kokusuna ben bile kusacaktım. Galiba sağlık ocağınınkinde paraben varmış.