Boylu0104 Merhaba arkadaslar 9 ay 10 günlük oglum mama ve ek gıda alıyor 12 kilo gece en az 2 kez kalkıyor mama yemek için sizce artık gece beslenmesini 1 defaya mı dğşğrmeliyim yoksa kesmelimiyim bilgi verirseniz sevinirim tesekkurler
Dildeniz Boylu0104 kilosu maşallah iyi siz artık bire indirebilirsiniz bizim 6 aylıkken meme reddi başladı hem meme hem mama veriyordum 8 ayda tamamen bırakmıştı ben de gece 2 kez mama vermeye başlamıştım son bi 20 gündür sadece 1 kere veriyorum ilk günler uyandı tabi alışık olduğu için vermedim salladım şuan hala kalkıyor vermiyorum sallıyorum
Happybaby2 Boylu0104 banada yöntem veren olsa keşke oğlum 14 aylık dişi de cıkıyo 4 aylık olduğundan beri huysuz 3 dişi var o zamandan beri gece 4/5 kez uyanır nasıl kesicem bilmiyorum emziği sadece uyurken emer gece uyanır uyanmaz beşiğinde ayağa kalkıp ağlıyor
Fatmanaz Dildeniz size sormak istedim benim postuma da cevap vermiştiniz hemen soruyorum ☺️ Kızım 6 ay 10 günlük kilo alımı az 200 aldı 6. Ayda 180 içip yatıyor gece uyanmıyor bende uyandırıp mama vermiyorum sizce vermelimiyim geceleri
Boylu0104 Dildeniz bide 150 cc veriyorum 9 aylık acaba gece ölçüsünü arttırsam daha uzun uyurmuki yoksa alıskanlık oldugu için uyanırmı
Dildeniz Fatmanaz siz vermeye devam edin kilo sorunu olmayanlar kesebilir sıkıntı olmuyor hem uyumayı azda olsa düzene girebiliyor ama sizin hem daha küçük bence 8 aya kadar devam edebilirsiniz bizim o aylarda 3 kez filan kalkardı
Balkizannesi Boylu0104 dediğiniz doğru olabilir belki de biraz arttırmanız gerekiyordur ölçüyü benim kızım 3 aylıkken içiyordu 150 cc şimdi hala öyle 🥴 5 aylık
Dildeniz Fatmanaz uykuluyken fazla yiyebilir siz en az bi 180 cc yapın deneyin uyandırın biberonu sallardım ben öyle uyanırdı