Biroglanannesi Kızlar bebeğim doğduğundan beri 0-6 ay avent emzik kullanıyordu . Bugün 6-18 ay aldım ve tutmadı . Çok şaşkınım bu durumu yaşayan var mı ? 6 ay 3 günlüğüz
Denizvepasa Biroglanannesi 6 ay 18 günlüğüz yeni yeni ogurmeden tutmaya başladı. Büyük geliyor. Biraz bekleyin bebegim de hala 0.6 emiyor
zeynebimm27 Biroglanannesi benim kız 13 aylıkken tuttu 6/18 ay emziğini ne yaptımsa tutmadı hatta babam bi ara yanlış emzik almış ultra air alacağına ultra soft almıştı o zaman 16 aylık falandı onu bile anlayıp ağzından çıkardı. Sabırlı olun sürekli teklif edin