Kızlar 12 ağustos sabahı uyandığımda ev içi sartel atıktı. Ama birsey bozulmuş olacağı aklıma gelmedi taaa ki duşa girene kadar 🥶
ECA kombi E05 arızası verdi daha 2 aylik kombi🤧 yetkili servis geldi ve fan yanmış dedi. Sitede çoğu kişi aynı sorunu yaşamış. Tek değiliz. Ev 0 daha oturum izni alınmadı. Zararı ya müteahit ya elektrik şirketi karşılar dedi. Ama kişisel abone olmadigiz için tedas ilgilenmedi. Müteahhit de umursamadi. Sözde hırsızlık olmuş. Ve hırsızlık anında olan birseymis…. Yani ne tedas ne muteahit ilgilenmiyor. Aylardır oturum almasını bekliyoruz o da yok. Bir daha olmayacağının da garantisi yok. Sadece biz değil neredeyse 10 hane aynı sorunu yaşadı cogu kişi garanti kapsamı sebebiyle 2bin₺ zararda. Hakkımızı nasıl savunabiliriz?