Miroskim bizimde 13 buçuk la yattı 1buçuk gün cuma günü gece 12 de 9değerle taburcu olduk cumartesi kontrol için çağırdı değer 9dan 15 95 e yükselmiş dün gece yine hastaneye yattık gerçekten zor ve yıpratıcı bir süreç, kızımda orta kulak iltihabı oluşmuş ailecek hastanede yatıyoruz okuyan herkesten dua istiyorum, RABBİM sizlerinde yardımcısı olsun hayırlı şifa versin cümlemizin evlatlarına