Pamukoglusum Yakin zaman da sac boyatan ombre yaptran var mı ? (KONYA)gerçekten çekiniyorum artik nekadar fiyat çıkarır ki diye piyasada hersey Almis başını gidiyor fiyat hakkında bilgi sahibi olan yazabilir mi ?
Azramina Pamukoglusum 1200 TL düz boyaya verdim .(kumral ) Dip boyası 400 TL .Ben İstanbul’dayım ama her yerde pahalıdır artık .
Gmze1998 Azramina 500 TL verdim karamel yaptırdım açma ve boyama ve saçım gür 3 tüp gitti normalde 250 TL demişti senin saçın gür olduğu için çok tuttu dedi dipte 150 TL dedi
Gmze1998 Azramina İzmir Kemalpaşadayim ben Manisa Demircili eşim orada daha ucuz 150 TL’ye açıp boyuyorlar bayramlarda gidip yaptırıyordum bu sene burada yaptirdirdim gidemedim
efelettin Saçlarımda beyaz olduğu için ilk önce düz renge boyadı. Sonra ombre yaptı üstüne. Saç bakımı yaptırdım bide 1000tl ödedim. Kocaeli’de yaşıyorum bu arada ☺️