Fggtg 2. ay aşılarından sonra bizde aynı durumu yaşadık ama az buz içiriyordum, 4. ay aşısından sonra hiç istemedi bir iki çekiyor itiyor ve birdaha veremiyorum aşılarla alakası olduğunu düşünmüyorum ama hep o günler değişti huyu, mama değiştirdim piyasada denemediğim mama kalmadı yine sma ya döndüm, biberon değiştirdim farketmedi, şuan sadece uykuda besliyorum, uyumazsada enjektörle ağzına sıkıyorum, yarısı içeri yarısı dışarı gidiyor