Derin_Deniz Zeynocemre saf zeytinyağı kullanıyorum canım çok güzel , cildi yumuşacık oluyor. Pişiği olursa ona da sürerim en doğal yöntem bu . Biraz salata gibi koksada içime çok siniyor yumoş gibi oldu bebeğim 😁😁😁
Burcakmstftmr Zeytinyağı hindistan cevizi yağı kimyasalsız en doğal nemlendirici hem de pişiğe bile faydalı ben zeytinyağı kullanıyorum hindistan cevizi yağı da kullanmayı düşünüyorum
YazCilegi Derin_Deniz 1 hafta öncesne kadar bende zeytin yağı kullanıyordum. Doktorum kıl köklerini besler tüğlenme olur dedi anında bıraktım. Risk risktir kızım ilerde bana söylensin istemem 😬
Derin_Deniz cigdemm evet canım, avucuma döküp iki elimle masaj yaparak banyo sonrası tüm vücuduna sürüyorum , poposu bacakları kolları elleri yüzüne bile . Yumuşacık oluyor 😍
cigdemm Derin_Deniz kiyafetini hemenmi giydiriyosunuz yagli kalmiyomu bn pisik olmustu ona surdum iyi geldi gibi sen nasil yapiyosin cnm
Derin_Deniz cigdemm canım kıyafetine bulaşacak kadar yoğunluk kalmıyo, cildi emiyo zaten. Mesela ben bitmiş kolonya şişesine koydum , ucu fıs fıslı şişe, elimin içine 4-5 fıs sıkıyorum hemen vücudu emiyo zaten .
NurR YazCilegi bende asiti vücuduna zarar verir diye bıraktım kıl konusunu ilk defa duydum asla sürmem bidaha 🤦🏻♀️ Doktorunuz ne önerdi peki
Derin_Deniz YazCilegi mustela mı almak lazım canım ? Yan etkisini duymadım hiç zeytinyağının ama bilmiyorum 🤷♀️
YazCilegi NurR eğer tek şüpheniz asitse ocak ta ısıttıktab sonra soğutup kullanabilirsiniz onda problem yok . Biz de egzama var zaten vücudu için Mustelanın yoğun nemlendirici çok kuru ciltlere özel bir kremi var onu kullanıyoruz
NurR YazCilegi yani asitti tek sıkıntım ama kıl köklerini besler falan tedirgin oldum şimdi o yüzden kullanmamak en iyisi mustelanın pişik kremini kullanıyoruz memnunum ondan nemlendiricisini de alıyım teşekkür ederim 🤙🏻
Sevde123 YazCilegi benim kiziminda zeytinyağına alerjisi var sürünce çok kızarıyor ama cildi de çok kuruyor malum kışta geldi sizin kullandığınz ürünün tam adı nedir bende alayim
YazCilegi Derin_Deniz bana tüğlenme yapar dediği için düşünmeden değiştirdm dediğim gibi bilimsel bi kanıtı yok. Ben bütün hamileliğim boyunca vücuduma sadece zeytin yağı kullandım tek çatlagım yok ama göbegım tüğlendi ben gebelik hormonları zannediyordum öyle olunca hemen bıraktım kullanmayı