Doktorumuz antibiyotik Filagin 3 ml sabah akşam
Nikostatin damla 3 sefer 10ar damla
Biogaia 5 damla sabah
Kullanmamızı söyledi. Antibiyotik kullanmamız gerektiği için çok üzüldüm. Bebeğinde böyle bir şey yaşayan oldu mu? Lökosit çok mu yüksek çıkmış? Bu arada 5 ay 6 günlüğüz