Aysgl09 Bebeğim 36 günlük ama sürekli çoğu kez emerken, öksürürken bazen de kusarken boğuluyor. ÇOK KORKUYORUM BİR ŞEY OLACAK DİYE
Emirefe- Aysgl09 daha çok ufak annesi boğulmaz korkma Allah korusun öyle oluşumu iki kaşının ortasını baş parmağınla yukarı Çek hemen sırtını döndür vur sütün çok taziklidir daha çekmeyi bilemiyordur benim bebeğimde öyleydi zamanla emmeyi öğrenecek şimdi 5 aylık olduk öyle bi sıkıntı kalmadı korkma Allah korusun
hilalhanim Aysgl09 alnının ortasını baş parmağınızla yukarı doğru masaj yaparmışcasına çekin ya da sırtına hafifçe vurun. Çok küçük emerken boğazında kalması normal ♥️
Edis07 Aysgl09 benim bebegimde 45 gunluk biberonla mama icerken oyle oluyor bogazina kaciyor. Korkmayin bebekler kendilerini kirtarmayi biliyorlar. Oyle olunca kafasini kaldirin hafiften burun izasinda andina fufleyerek parmaginizi surun baktiniz gecmedi ters cevirin hafiften sirtina vurun gecer hemen
Aysgl09 Emirefe- Allahım diyorum bende 5-6 aylık oluşunu görecek miyim acaba ? korkuyorum boğulunca Rabbime emanet
MerveEcee Aysgl09 bende senin gibiydim emzirmekten ödüm kopuyordu, ama şimdi alıştım sırtına vuruyorum duzeliyor