tTgbaa bizde de durum aynı 0 6 ay kullanıyor ne yaptıysam 6 18 tutturamadım uykuda bile denedik ama tutmadı uyandi hep bende bıraktım oluruna çünkü deli gibi ağlıyor istediği olmayınca bende karışmıyorum mümkün olmadıkça emzik vermiyorum uykuya girer girmez ağzından çıkarıyorum böyle böyle uzak tutuyorum kendisinden