Kızlar merhaba bebeğim 19 aylık akşam 8 buçuk 9 gibi uyur ama nasıl uyumak sürekli uyanıyor sürekli emmesinden kaynaklı mı sizce bıraktıkmak istiyorum ama aşırı ağlıyo bıraktırmaya başlayınca aşırı aşırı sesi kısılana kadar uyandığında meme veriyorum anında tekrar dalıp memeyi bırakıyor zaten sütüm çok yok ağzında bekletiyor emzik gibi emzirmeyi bırakıp uyanmalar bitiyor mu lütfen beni aydınlatın kendi kendine uyusun istiyorum memeyi bırakıp ama nerdeee kaç kez denedim en son sabır taşı aldım onu deneyeceğim