Bebeğimin son zamanlarda iyice kaka sayısı düşmeye başladı 2-3 günü buluyor yapması biliyorum 5 güne kadar normal ama çıldırıyor çocuk masaj, sıcak banyo, zeytinyağı denedim ilaç vermek istemiyorum bu durum normal mi. Ve mamayı eski iştahıyla içmiyor daha çok küçük belki de kendine düzen oluşturuyor bebekten bebeğe de içtiği cc değişir 2 - 3 saatte 60 cc içmesi iyi mi bu şekilde içmeye başladığından beri daha tartılmadı o yüzden kilo alımını bilmiyorum