AsyaElaa 13 aylık 2,5 ml verıyorum bır gun verıyorum bır gun vermıyorum o sekılde soyledı doktorumuz .yanı ıstahı kesılmıstı 1 yasına gırınce yemıyordu kullanmaya basladıktan snra yemege basladı ya ondan yada tesaduf bılemıyorum.ıns ıse yarar sızdede ondansa eger