Benim oğlumun 3 ay bı haftalik. Gece uykusuna baslattim. 8.30da koltukta kendi kendine uyumasına alistirdim. Daha sonra bende uyucam zaman onu besiginin olduğu odaya taşıyorum. misafir odamız var orda yatak var beşikte orda . Bende orda yatıyorum. Ama belli bı ay sonra odasına geciricem onu. Şükür planladigim gibi gidio şuan. Hiç zorlanmadım da. İnşallah böyle gider. Sabah 7. Gibi uyanır 9 gibi yenden uyur. Mama için uyanio tabi gece. Ama 4 saatte bir falan. Eğer bebeğiniz zor uyuyan bı bebekse erken uyutmaya başlayın . Bence 8.30da uyuması gerek bebeklerin.