2.5 aylık olduk 12 gündür atak donemindeyiz
Cumartesi gününden beri sürekli bir ağlama emme kucaktan ayrılmama
Uyuyamama uykuya dalamama halinde az önce oturdum ağladım sabah 6 dan beri kucak modunda ne duş kaldı ne emzirme ya sabır allahim demekten
Çok zor annelik çok zor …
Dökülen saçlarım halsizligim uykusuzluğum her şey geçecek diyorlar da ne zaman…