Elisasmommy Merhaba kızlar sizce doğrusu nedir? Kil neye göre inşallah ya da inşaallah diyor? @[silindi] 🌸
[silindi] Elisasmommy arapça aslına bakacak olduğumuzda إن شاء الله (inşâ Allah) şeklinde yazıldığını görürüz. Fakat bunu Türkçe’de “inşallah” şeklinde yazmak ve okumakta bir mahzur yoktur. Yani her iki yazım da doğrudur 😊🌺