Semanur45 Bebeğim 35 günlük , günlük kakasını da yapıyor gazını da çıkarıyor ama yine de her seferinde çok ıkınıyo zorlanıyo. Benim sütüm yeterli olmadığı için aptamil de veriyorum onun da etkisi olabilir mi acaba bilemedim . Çözüm öneriniz var mı ?