belisimmm 2 aylik bebeğim gun de sürekli kaka yapıyor kakasiz bez degistirmiyorum üstelik her saat başı sizde de durum böyle olan var mı
belisimmm Mesti biraz ishale de benziyor yani emzirdim an direk kakasini yapıyor ama ishal olsa ateş karın ağrısı falan da olur onların hiçbiri yok
Muniii belisimmm Aynısını bende yaşıyorum doktora gittim kaka örneği aldı herhangi bi enfeksiyon çıkmadı zinco şurup verdi kullanıyoruz ama pek azalma olmadı