Canım ben doğumdan hemen sonra kullanmaya başladım çünkü karnım alttan çıkacak gibiydi ve bana çok iyi geldi. Senn 13 gün olmuş enfeksiyon falan olmasıysa takabilirisn bence çabuk toplanırsın. Yumuşak dokulu bir ürün alırsan daha rahat edersin . Sezeryan için ben bel korsesi kullanıyorum ve günde 4-8 saat öneriliyor. Ben faydasını gördüm düzenli kullanımda