Gulsenturkseroglu Merhaba arkadaşlar bebegim 1 yasinda gece uykuya kolay dalsin diye baybay uyku damlasi verdim yarim saat icinde çok ağlamaya başladi damlayi verdigimde agliyo cok 1tatli kaşiğina yakin veriyodum acaba neden oyle oluyo kullanan bilen varmi
Irmakprensesinannesi Gulsenturkseroglu ne kdr bitkisel densede aslında icerigi temiz deil gece uykuya dalmasi zorsa yarı aç olablir belki kaka sorunu yada sizi istiyor olblir benm de kızım 1 yaşında uykuya dalmasj zor olduğunda mesela kızımın bilirim mama yetmemistir yada bazn direndiginde kucagimda onla konuşurum sakinleştirir uyuturim genlde ise yarar ama damla kullanmayın gerçekten bebekleri sadece uyuşturucu etkisi var çoğu doktor onermiyor
Gulsenturkseroglu Cansudkmts ben eczaneye sorup aldim bana kullanabilirsin 15 damla şeklinde bi zarari yok dedi ama bilmiyorum yine de
Gulsenturkseroglu Irmakprensesinannesi ya bende cok kullanmiyorum alali kac ay oldu en fazla 3 kere kullanmişimdir bi tanidigim doktora sormustu onermis ama bende kullanmak istemiyorum dediginiz yapmaya çalışıyorum karni aç olmuyo kaka sorunuda olmuyo ama kaldirip sakinlestiriyorum oyle devam ediyorum sarilmak istiyo demekki o an baen cok fazla agliyo hic bisey fayda etmiyo saatlerce ayagimda salladigim oluyo ama allahta sabrini veriyo cok sukur